NieuwsZakenZakenkrant

Mercato Italiano heet nu Amoro

De Italiaanse groothandel Mercato Italiano verandert haar naam in Amoro. Hiermee eert het bedrijf uit Heilo haar oprichter Antonio Moro.

Antonio Moro begon samen met zijn zoon Sandro in 2004 met het importeren van Italiaanse delicatessen en wijn en dat sloeg aan. Na de delicatessezaken en restaurants volgden de slagers, groothandels en foodservicebedrijven. In het uitgebreide winkeldeel weet ook menig consument zijn weg al een tijd te vinden. In 2013 droeg Toni het bedrijf over aan zijn zoons Sandro en Carlo maar we zien hem nog geregeld als we het bedrijf bezoeken. De passie voor de mooiste Italiaanse producten is het wat de familie al vanaf de oprichting drijft.

Nieuwe naam

Mercato Italiano heet nu Amoro
Oprichter Antonio in het midden met zijn twee zoons

Vandaag maakte het bedrijf bekend verder te gaan onder een nieuwe naam. Volgens de eigenaren is het na 20 jaar tijd voor een nieuwe fase. De nieuwe naam Amoro eert het verleden én klaar is voor de toekomst, aldus de directie. Amoro is een eerbetoon aan oprichter Antonio Moro. Verder staat het voor Amore, de liefde die al twintig jaar de basis vormt van alles wat het bedrijf doet.

De komende tijd wordt het nieuwe merk stapsgewijs uitgerold. Zo komt het logo op de bussen en het pand en krijgt de website een stevige update.

mercato-italiano.nl

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Back to top button